Jnepenis

joi, 13 august 2009

Probabil daca ar fi sa aleg o melodie pe care sa se traga cortina peste piesa mea de teatru as alege Morphine - Scratch. Categoric mai am vreo` suta de variante alternative, da acu` asta imi pare cea mai potrivita. Sau poate Take me with you.

Cititi in pula mea o carte si lasati prostiile.

Am descoperit ca daca refuzi din start sa iti placa orice, este imposibil sa te dezamgeasca ceva. De exemplu io cu ochiu meu critic pot gasi in orice lucru un defect. Si oricat ar fi de insignifiant, il pot mari in asa hal (multumita imaginatiei dumnezeiesti cu care sunt inzestrat)incat sa faca din cele mai valoroase opere niste mediocritati. Asa nu am cum sa fiu dezamagit de urmatoarele giumbuslucuri ale autorului. Cred ca e un sistem defensiv sau ceva. Cacat.

0 comentarii: